Holaaa.

I helgen åkte jag till San Rafael med Manuel och hans familj! Hade det bra i kubiiiiiiik! Annars då? Varje dag här i kära Mendoza ligger det nu fler höstlöv på marken än vad det gjorde dagen innan. Allt går i färgerna gul, orange, röd och grön. Temperaturen ligger på ca 8-22 grader, med riktigt kyliga mornar. Och ooooooh, på fredag smäller det.. Datumet för examen är nämligen bytt, så det är på fredag det gäller. Jag är så nervös att jag håller på att spricka ungefär.. Vet knappt var jag ska ta vägen. Men andas Märit, andas..

Kommentarer
Postat av: Titti

just det ! ANDAS och kom ihåg att du är bäst! Slappna av och njut i stället för att bli nervös...(lätt att säga - jag vet ;o))

KRAMAR och lycka till

2011-05-17 @ 15:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0