El dia nacional de Suecia.

Jag har haft det ganska jobbigt i ett antal dagar. Min kropp har lagt av lite halvt kan man säga, och jag var hemma från skolan i fredags och är även hemma idag. Jag vet inte riktigt vad det är. Har inte haft ont i halsen eller någonting sådant, utan bara haft som ont i varenda befintlig nerv i kroppen, sådär som när man har influensa om ni förstår vad jag menar. Men i fredags kväll var jag ändå hemma hos pojken med några vänner och lagade svensk mat (köttbullar, potatis med brunsås, samt raggmunkar), och igår söndag var vi iväg och träffade massor av släktingar (vi var över trettio personer), varav många jag aldrig hade träffat förut. I skrivande stund ligger jag i min säng och tittar på film på datorn, och tar det allmänt lugnt. Det kan man behöva ibland..

Och trevlig nationaldag på er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0