Windsurfing.

Har haft en helg fylld med extremsport! Igår åkte jag upp till som en sjö i bergen tillsammans med min pappa, mina två systrar, två kusiner och farbror för att köra windsurfing! Att det var svårt är bara förnamnet. Men roligt som tusan! Alla ramlade vi både en och två gånger haha. Vissa på de mest konstiga sätt, som ni bland annat kan se på sista bilden, där Ale gör någon sorts framåtvolt hahaha. Vi kiknade av skratt kan jag lova! På bilderna ser det ut som om det inte blåste alls, men det gjorde det kan jag be att få tala om, stundvis rejält. Vänta spänt på nästa inlägg så ska ni få se vad vi har haft för oss idaaaag för skojsigt uppe i bergen.












Kommentarer
Postat av: mamma

sååå härligt det ser ut!! förstår att du njöt varenda sekund

2011-02-07 @ 07:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0