Volviendo loca.

Ja, jag lever! (utifall ni blivit lite oroliga). Livet rullar liksom på här. Ännu en skolvecka har passerat, och snabbt gick det. Själva veckodagarna ser oftast likadana ut i stora drag, och jag kan inte minnas att det hände något direkt jättehäpnadsveckande. I fredags kväll var jag på ännu en sådan där "quince" (stor födelsedagsfest) som jag var på för ett par veckor sedan, om ni minns. Igårkväll hade jag (var jag på? uttrycks så på spanska nämligen) en asado med ett gäng vänner. Trevligt som attan! Idag väntar en hel del plugg.. Tre mysiga prov har jag framför mig den här veckan. Lite sådär lagom onajs. Annars går jag mest och räknar ner dagarna. Behöver jag äns säga till vad? Gaaaaaaaaaaaah det är bara sex dagar kvar! Jag håller på att spricka! Kan fortfarande inte fatta det. Min koncentrationsförmåga har sjunkit till noll vad gäller i princip allt annat, då detta är vad jag tänker på varje sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0