Los mejores en el mundo.

Om två veckor händer något alldeles ofattbart fantastiskt! Efter nio månader ifrån varandra, så kommer jag att om 14 dagar få träffa de mest underbara människorna på jorden! Min kära familj kommer nämligen hit och hälsar på lilla mig! Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant, och att det faktiskt kommer att hända. Det känns som en dröm. Jag har svårt att föreställa mig de i mitt liv här, för det är som om det är två olika världar Sverige och Argentina, med två helt olika innehåll, och att man inte kan blanda dem. Men det är samtidigt vad jag vill göra mest av allt och har velat göra så himla länge - visa de mitt liv här, mitt andra hemland. Jag längtar så otroligt obeskrivligt mycket att det är inte sant! Ååååå tänk att bara få krama om dem, riktigtriktigt hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0