Jueves.

Om ni av någon anledning undrar vad jag har för mig, så kan jag tala om att jag för tillfället sitter bekvämt tillbakalutad i sängen och pluggar tyska på spanska, till ljudet av småkusiners lekande. Ich wohne in Mendoza und es ist zwei nach sieben. Jajemensan. Igårkväll var det vääärldens regnväder här alltså, med blixtar och dunder. No kidding. Som om någon hällde en hink med vatten från himlen. Tv:n slogs ut en liten stund till och med. Sedan hoppas jag att ni alla har uppmärksammat det helt fantastiska som skedde i Chile igår. Här är alla insatta, och det rös i hela kroppen igår när jag tittade på nyheterna. Så otroligt rörande.

Kommentarer
Postat av: mamma

mysigt med regn och tyska. Kram mamma

2010-10-15 @ 06:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0