Asado en el cole.







Idag var det en stor asado i skolan, som avslut på El Mes De La Familia (="Familjemånaden"), som oktober var. Man höll sig i skuggan. Min kropp och mitt huvud har inte alls vant sig vid värmen än.. Saknar min pojke, som fått för sig att åka till Chile en långhelg bara sådär. Vill inte äns tänka på hur det blir när jag åker iväg på en månads resa på tisdag med bara ett knappt dygn hemma emellan efter Brasilien.. Appropå Brailien så har jag fortfarande inte fattat att jag åker dit om tre dagar, med buss för de som undrar. Känns lite smått overkligt sådär. Är inte riktigt mentalt redo på något sätt, och packningen har jag knappt börjat tänka på än.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Är du tillsammans med en kille?

2010-11-08 @ 23:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0