Anna Olivia Josefin Betty Bodman.


Det här är till dig vännen.






Det finns en flicka som har en alldeles speciell plats i mitt hjärta. I helgen var jag och den flickan på Gotska Sandön. Jag älskar hur vi bara kan ligga bredvid varandra i tystnad flera timmar, för vi behöver inte prata, vi förstår varandra ändå. Jag älskar hur vi bara genom att utbyta en blick vet vad den andra tänker och om vi ska skratta eller gråta. Jag har inte riktigt förstått än att jag om drygt en månad inte kommer att träffa henne på ett helt år. Jag kommer att sakna henne så otroligt mycket att det går inte att beskriva.

Kommentarer
Postat av: OLIVIA

vad söt du är vännen! jag kommer sakna dig otroligt mycket också

<3

2010-06-15 @ 17:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0