Feliz Navidad.

God Jul alla där hemma i kalla och snöiga Svearike! Önskar lilla jag från ett hett och soligt Argentina! Tänkte uppdatera er lite om hur min julhelg har sett ut. Kvällen dagen före dopparedagen spenderades hemma hos min pojke med ett härligt gäng vänner ätandes asado. Självaste julafton spenderades hemma med större delen av släkten på min mammas sida - den argentinskt galna delen! Haha. Hela min släkt är helt undebar! Vid omkring kl 23.00 åt vi, och kl 00.00 var det fyrverkerier som gällde! Strax efter nollslaget hade tomten varit förbi! Hade en väldigt bra julafton! Idag på juldagen har vi varit hemma hos min farmor, med släkten på pappas sida. Ätit, och tagit det allmänt lugnt i trädgården! Varje dag nu förtiden bjuder på 30-40 grader, och självklart lyser alltid solen.

NOCHEBUENA/JULAFTON






Min värdpappa Alejandro och min värdmamma Nazarena!

Morfar, syster, mormor!

Min galna morbror!




IDAG




Fråga mig inte vad Alejandro höll på med.. Haha.

Jag hittade min lugna, trevliga och någorlunda svala plats i hängmattan.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att se lite om hur du hade det på julafton! God fortsättning på helgen /puss mamma

2010-12-26 @ 10:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0