Un viaje inolvidable.

Då var jag hemma i Mendoza igen! Efter ännu en oförglömlig resa, på många sätt. Det är helt otroligt hur ett land kan skifta så mycket i natur och klimat! Fantastiskt! Vi var 37 utbytesstudenter sammanlagt. 32 av dessa var tyskar.. Behöver jag säga mer? Tyska är inget vackert språk att lyssna på tjugofyra timmar om dygnet i två veckor kan jag be att få tala om. (Det är det aldrig för den delen). Men jag hade min svenska Maria! Älskar dig tjejen! Du är bäst! Vad skulle vi göra utan varandra? Jag har upplevt väldigt mycket under dessa två veckor. Vi var i Puerto Madryn, Calafate, Ushuaia (världens sydligaste stad - världens ände) och Las Grutas. Vi har åkt omkring 1000 mil i buss sammanlagt. Efter dessa två veckor, och de två bussresande veckorna till Brasilien innan kommer det att dröja ett tag innan jag vill sätta mig på en buss igen om man säger så.. Det kommer att komma upp en hel drös bilder här inom kort, från båda resorna. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0