Actualización.

Livet går sin gilla gång här på andra sidan jorden. Jag har landat i Mendoza igen efter en månads farande över hela detta underbara land. Skolan slutade i fredags, men den här veckan skriver de som fått underkänt i något eller flera ämnen prov för att försöka få godkänt, och även jag har varit i skolan stundvis den här veckan då jag som resultat av mitt resande behövt skriva några prov. Har varit lite oklart hur jag ska göra med alla ämnen, men det det ser ut att ha fixat sig till slut. Efter imorgon har jag officiellt sommarlov, i en sådär drygt två månader. Nästa år kommer jag i alla fall börja i en ny klass, då min ju gick ut nu, då skolåret är annorlunda här. Annars då? Julen närmar sig med stormsteg. Jajemensan, julpyntat är det här också, med allt vad det innebär. (Dock är granen inte äkta). Måste säga att det känns lite smått konstigt att befinna sig i 30-40 gradig hetta såhär i juletider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0