Un dia re linda.















Igår, söndag, var vi och åt fem-rätters lunch på en Bodega (vingård) för att fira farmor som fyllt år. Det var så vackert att man smälte lite inombords! Svårt att fånga på bild, men jag hoppas ni ser på ett ungefär (översta bilden är inte photoshopad som det kan verka. Det gör jag aldrig med mina bilder). Efter det åkte vi upp en sväng till ett häftigt ställe i bergen. Annars då? Halsen spökar fortfarande. Det är väl vad pappa i Sverige så bra kallar "stressutlöst trötthetsförkylning i kombination med Zonda". Hade inte kunnat säga det bättre själv. Appropå Zonda så försvann den vad jag förstod i lördags (ni får ursäkta allt mitt tjat om klimatet). Då var det i princip tropiska vindar här! Ganska starka, och framförallt varma. Man fick sig som en chock när man gick utanför dörren. Igår däremot var det plötsligt tio-femton grader kallare, som ni kan se på bilderna. Nu ska det tydligen vara kallare ett tag. Chauu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ootroligt vackra vyer, verkar ha varit en ett underbart födelsedagsdagsfirande och en härlig dag! puss mamma o pappa

2010-08-31 @ 06:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0