Empezando de nuevo.

Då var första skoldagen till ända! Var både roligt och tråkigt att börja igen. Var på något sätt ovant i alla fall, efter knappt tre månaders lov. Bytt klass har jag ju också, då skolåret är som tvärtom här. Mina förra klasskamrater gick ju ut då innan jul. Jag gick alltså som sista halvan på sista skolåret förra året, och kommer nu att gå första halvan av sista skolåret nu. Lite knas kanske, men så är det. Hettan har kommit tillbaks också, vilket är sådär lagom trevligt när man är i skolan. Inne i klassrummen blir det lätt som en ugn, och när vi är utomhus (vilket vi är jämt när vi inte har lektion), kommer det knappt på fråga att ställa sig i solen. Har ni ingenting annat för er så kan ni ju sysselsätta er en liten stund med att försöka föreställa er mig i skotskrutig pliserad kjol, höga strumpor, lofers och pikétröja, då det är så jag ser ut majoriteten av dagarna i skolan. Som avslut kan jag ju tala om att jag är helt slut just nu, om ni inte redan kunde ana det. Det var allt för mig denna måndag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som en trevlig o chick skoluniform. Går det att få se en bild? /puss

2011-03-01 @ 07:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0