Llegé a Mendoza.

Nu är jag hemma i Mendoza igen! Bussen, som jag tog tillsammans med kusin Sofia som också bestämde sig för att stanna lite längre, avgick igår kl 21.30 och anlände imorse omkring 04.30. Lämnade gjorde vi ett behagligt Chile med temperatur på omkring 25-30 grader på dagarna och endast 15 grader på kvällarna, och anlänt har vi gjort till en ugn pa 30-40 grader! Sådär lagom behagligt.. En hetta svår att leva i.. Men jag är faktiskt glad över att vara hemma igen! Har haft det heeelt fantastiskt i Chile! Den 31-2, allså över nyår, var hela släkten på min pappas sida där för att fira nyår tillsammans, sedan de första två veckorna var jag som sagt där med min faster med familj, som då stannade, alltså mina kusiner (Sofia 19 år, Federico 15 år, Fransisco 10 år), och sista tiden med Sofia, mina tva systrar (Giovanna 15 år, Brunela 10 år), farbror och och hans två barn, även de mina kusiner dåra (Valentina 11 år, Victoria 6 år), samt farmor. Bilder kommer upp inom kort, så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0