Sea lo que sea.

Vi har kommit in i en period med lite svalare klimat nu, vilket jag hurrar lite smått för! Det är mycket molnigt, solen är långt ifrån framme hela tiden för ovanlighetens skull. Temperaturen ligger på sköna ca 26 grader dagligen, vilket innebär att man kan leva helt normalt igen. Me like! Hoppas det håller i sig ett tag. Men ååå, måste bara säga. Nu är det inte värmen som håller mig vaken på nätterna, utan de förbenade myggorna! De lät mig verkligen inte sova inatt! Jag höll på att bli heeelt galen, ni anar inte! Menmen. Byte av ämne. Jag var lite orolig över att det här helt otroligt långa sommarlovet skulle gå ganska så långsamt, men det har passerat läskigt snabbt. Har haft ett dunderbra lov måste jag säga! Fått vara med om väldigt mycket! På dagarna nu gör jag som tidigare lite av det som faller mig in. Tar det lugnt hemma, är med familj och släkt, träffar lite vänner och liknande. Nu på morgonen kan jag ju informera er om att jag till exempel tog bussen till stora torget och gjorde ett par ärenden, och nu ikväll ska jag iväg på bio med pojken och ett gäng vänner. De flesta går mest omkring nu och räknar ner dagarna tills det att skolan börjar igen, och börjar nu märka att det i princip inte fattas någonting alls. Bara en vecka nämligen. Den 28:e börjas det igen, med skoluniform, tidiga mornar och hela faderuttan. Förra veckan var vi och köpte den nya skoluniformen. Japp, byte av uniform. Eller jag köpte inte hela dåra. Chauuu.

Kommentarer
Postat av: Papa

Besos y abrazos

2011-02-22 @ 07:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0