A casa.

Nu är jag hemma igen! Landade igår omkring kl 13, med ett antal fantastiska dagar i bagaget! Var verkligen jätteroligt att få se huvudstaden! Mycket har vi gjort, mycket har vi sett. Händelserika dagar har det varit också. Kan ju tala om att jag blev bestulen dag två. Alltså, jag märkte det efterråt. Plånboken med rubbet (kontokort, id, kontanter etc.) var plötsligt borta. Panik! Besök hos polisen och allt. Det är allt annat än ovanligt att detta händer i en storstad som Buenos Aires.. Detta har medfört lite smärre komplikationer om man säger så, men det ser ut att lösa sig på något sätt. Man får väl tänka som så att värre saker kan hända. Bilder kommer upp lite senareeee. Maria är bäääääst! (Kan jag bara be att få tala om också).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0