El gran diaaaaaaa.

Då var den stora dagen äntligen här! Inatt kommer jag att ta bussen över till Santiago de Chile, för att där möta upp min kära familj på flygplatsen imorgon bitti! Sedan kommer vi att vara en dag och sova en natt i Santiago för att sedan ta oss med buss till kusten, till Viña del Mar (som blivit lite som mitt andra hem heh), och sova där två nätter. Sedan på onsdag tar vi bussen på dagen över bergen hit till Mendoza! Väl här kommer alla att installera sig här hemma hos miiiiig, och vara här i en vecka. En vecka fylld av äventyyyyr! Lära känna min familj och släkt, besöka alla fantastiska platser som finns här, åka upp i bergen, besöka min skola - ja, allt ska hinnas med den veckan! Efter det åker jag med min svenska familj till en del av provinsen Mendoza som heter San Rafael för att vara där ett par dagar ensamma! Iiiiiiiiiiiiiiiih, känner på mig att detta kommer bli hur fantastiskt som helst! Att det är pirrigt just nu är bara förnamnet. Besos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0