Os extraño un monton.

Det är när man är så här långt hemifrån under en sådan här lång tid som man verkligen börjar uppskatta dem och det man har där hemma.. Jag har universums absolut bästa familj där hemma som jag vet står bakom mig till mer än hundratjugo procent. Jag hade inte varit där jag är nu om jag inte hade vetat det. Mamma, pappa och Johannes - Jag älskar er mer än det är möjligt att älska någon. Jag saknar er något alldeles obeskrivligt, men fastän ni är så otroligt långt bort, är ni hela tiden med mig, inom mig.  



Jag har en riktigt rejäl svacka sedan någon vecka tillbaks..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller verkligen med! Jag förstod inte hur mycket jag verkligen älskade mitt liv och min familj fören jag hade varit borta från båda två ett tag. Därför tror jag att det här är så himla bra för jag kommer i alla fall uppskatta allting mycket mer när jag kommer tillbaka. Och det känns så himla skönt att veta att de kommer vara där när det här året är slut :)

Njut och ha det underbart!!

2010-09-06 @ 03:52:03
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/jenny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0