Hasta luego Córdoba.

Min organisation ringde mig i eftermiddags och berättade att jag har fått en familj! Yääääy! I Mendoza! Samtalet kom som lite av en chock, och jag kommer behöva lämna Córdoba redan imorgon eftermiddag. Jag vet helt ärligt inte om jag ska skratta eller gråta.. Det kommer bli jobbigt att säga hej då här imorgon.. Samtidigt är Mendoza en plats jag väldigt gärna ville hamna på. Ni som inte riktigt kan hålla er kan ju googla på det eller nåt. Jag vet inte någonting om familjen och exakt var jag ska bo än, men tänkte att jag skulle berätta för er i alla fall. Vet inte när jag kommer kunna skriva nästa gång, men jag lovar så snart jag kan. Besitos.


Kommentarer
Postat av: Kia

Härligt! Grattis! Lycka till! Förstår dock att det kan kännas lite vemodigt att lämna dina kompisar.

Kram!

Kia

2010-08-11 @ 12:08:13
Postat av: Titti

Wow nu får du chansen att möta ännu flera klasskamrater! Låter trevligt med en lite mindre stad. Chans till skidåkning? LYCKA TILL med resan upp i bergen.

2010-08-11 @ 16:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0