El finde.

Vad gjorde jag denna helg då? I lördags var jag hemma hela dagen, och pluggade en hel del. Allting går så otroligt mycket långsammare för mig, ni anar inte.. På kvällen åkte jag hem till Manuel. Därifrån åkte jag med hans familj och åt hos några vänner. Därifrån blev vi sedan körda efter tolvslaget till en "quince" (= femton). Det var alltså en 15-årsfest. Men tappa inte hakan nu bara för det. Det är nämligen så att när tjejer fyller 15 år här ställs det i princip alltid till med världens fest! Att fylla 15 år är liksom bland det största. Först är det jättefin middag, och födelsedagsbarnet och många andra har långklänning och hela alltet. Att vara med om en sådan fest är något av ett måste. Så nu har jag varit det! Det var en kompis kusin som fyllde år. Hade en väldigt trevlig kväll, och gick och lade mig lagom till gryningen. Igår söndag så åkte vi upp i bergen! Därifrån är bilden, så ni kan ju försöka gissa vad vi höll på med. Pusshej.


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken härlig bild! å hur gick det att vindsurfa ?

2011-03-22 @ 06:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0