Un miercoles especial.

Idag kom den välkända vinden Zonda hit som jag skrivit om förut, och det med besked. Alla skolor här stängdes ända från morgonen, förutom min. Vi blev hemskickade vid lunch. Den tiden vi var i skolan fick vi mestadels inte gå ut utomhus bara sådär, utan bara med tillstånd, och som gruppvis. Det är nämligen en stark vind kan jag tala om. Det går knappt att föreställa sig. Vi går mot rejäl höst här nu, vilket innebär temperaturer på 20-25 grader, men idag steg den till 35. Vinden innebär även som något sorts tryck vilket gör att blodtrycket sjunker i kroppen och man mår allmänt dåligt. Man kan börja må illa, och nästan alla går runt med huvudvärk. Själv låg jag med migrän ett par timmar i eftermiddags. Kuuuuul. Imorgon blir det förmodligen jättekallt, vilket det alltid blir dagen efter. Blir till att vänta och se.

Bara 4 dagar kvar. Jag kan fortfarande inte tro att det är sant.

Kommentarer
Postat av: Titti

Synd jag inte var hemma igårkväll ;o(

Kul att du ringde!

Vill önska dig två fantastiska veckor med G+T+J

Kör hårt med dom och visa dem din argentiska sida ;o))

KRAMAR i massor !

2011-04-14 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0