Asadoo.













I Torsdags var jag på asado (grillning delux) hemma hos en kille i klassen. Treeevlans! Och nej, det är lååångt ifrån ovanligt att man bor sådär här. Det kryllar av stora privata områden, vilket innebär vaktkur innan man kommer in i området, murar runt om, stora lyxiga hus och gigantiska jeepar såklart.

Annars kan jag säga så mycket som att min organisation här i Argentina är bland det värsta jag varit med om, och att jag lämnar mycket känslor och annat som pågår utanför bloggen..

Kommentarer
Postat av: mamma

ser väldigt somrigt härligt och gott ut! har inte ni vinter...

2010-09-12 @ 06:56:16
Postat av: Titti

tyckte precis likadant som mamma ! bortsett från lite brist på grönska ser det ju precis ut som sommar.... hur blir det när det verkligen blir sommar ?

2010-09-12 @ 11:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0