De interés general.

Skolveckorna här rullar på, oftast väldigt snabbt. De ser oftast ungefär likadana ut, så det finns inte så mycket superintressant att berätta på den fronten. Jag kämpar på med spanskan i de olika ämnena. Lätt är det inte kan jag tala om. Huvudet jobbar på högvarv hela dagarna, vilket gör att jag alltid är ganska så väldigt utmattad när dagarna är till ända. Nu har jag tre dagars helg framför mig då det är Dia de la Raza på måndag. Har lite olika trevliga planer, så det blir nog braaa. Solen skiner från en klarblå himmel i princip varje dag här, och på dagarna är det riktigt t-shirtväder nu. Våren är verkligen här. Träden är gröna, och allt börjar blomma. Detta märker min kropp tydligt, då det börjar klia ungefär överallt. Chauu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0