Mi noviembre.







Om en vecka åker jag på en s.k. Viaje De Egresado med klassen i två veckor - till Camboriu, Brasilien! (Första två bilderna) Även till Iguazú, Cataratas! (De stora kända vattenfallen på gränsen mellan Argentina och Brasilien, som jag har som header på bloggen). Alla som går i tercero, sista året i skolan här, gör en sådan resa, men till olika destinationer. Efter det kommer jag att vara hemma ett knappt dygn innan det bär av på en två veckor lång resa genom Patagonien, hela södra Argentina, med min organisation! (Bland annat besöka platsen på tredje bilden) Gaaaaaah asså! Nu vet ni vad jag kommer att ha för mig november månaaaad. Min 18-årsdag kommer jag att spendera någonstans mellan Brasilien och Mendoza.

Kommentarer
Postat av: Titti

Häftigt! Vilken ooootrolig november du kommer att få! Att göra såna resor med en grupp jämnåriga ger det ju också en extra dimension.

Fundering: hoppas du har möjlighet att skriva/fota en "dagbok". Du kommer att ha svårt att minnas allt! Ser fram emot reserapporter så småningom ;o)

2010-11-04 @ 08:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0