Jag saknar dig redan.

En serb, en eritrean och en svensk. Olivera, Tamar och jag. The fabulous three. Igår tvingades jag säga hej då till Olivera, då hon envisas med att alltid bosätta sig i Serbien hela somrarna. Eller vi försökte intala oss själva att det var ett vi ses om drygt ett år. Men det gick knappt för mig. Det gick inte att hålla tillbaka tårarna.. Hon är en helt fantastisk människa, en av mina bästa vänner. Igår började det för första gången verkligen gå upp för mig hur ont det kommer göra att lämna alla.. Ett år är trots allt ett helt år.


Kommentarer
Postat av: Toffe

Nu har länkat dig :) du får gärna länka mig :D

2010-06-18 @ 16:23:04
URL: http://toffees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0