Jueves.

Jag har legat hemma sjuk i tre dagar.. Rejäl förkylning. På grund utav detta kunde jag inte börja i skolan här i tisdags vilket jag egentligen skulle ha gjort. Min första dag blev istället idag! Det var en lite smått nervös Märit som satte sig i bilen påväg till skolan imorse. Vi (jag, min syster och två kusiner) får skjuts till skolan varje dag, då det är komplicerat att ta sig dit kollektivt. Skolan ligger ca 10-15 minuter härifrån med bil i som en annan liten stad. Jag går i "año tercero", vilket innebär sista året i skolan här, med jämnåriga. Skolan är väldigt fin! Som ett eget litet "campus" på något sätt. Lovar att lägga upp bilder, och berätta mer detaljerat om skolan och vad jag ska läsa för ämnen osv vid senare tillfälle, tänkte mest ge ifrån mig något sorts livstecken.

Sedan kan jag ju passa på att berätta att det var en liten jordbävning här i tisdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0