Frustrada.

Efter att ha varit sjuk i snart två veckor trodde jag verkligen att min inbitna hosta och mina övriga förkylningsrester äntligen var påväg att försvinna - men icke. Både halsen och kroppen värkte ordentligt igår, och idag är jag tvungen att vara hemma från skolan, annars kommer det här aldrig ta slut. Vinden Zonda nådde marken igår kväll, och har tydligen redan orsakat en del förstörelse i en närliggande stad. Kan ju hoppas lite att det är den som gör att jag mår sämre igen. Inte för att det gör mig friskare, men det är ju i alla fall en förklaring. Jag mår lite bättre idag, men jag är verkligen riktigt jäkla trött på att vara sjuk nu! Ni kan ju be en liten bön för mig eller något. Tack på förhand. Nu ska jag börja försöka ta mig igenom tio sidor text om ett projektarbete. På spanska dåra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0